Monday, December 22, 2014

Fashion Bloggers Night Out- Christmas Edition

Vineri seara am avut placerea sa particip la un eveniment deosebit, organizat pana la perfectiune de Pink Touch Media. "Vinovate" de aceasta experienta minunata au fost JulieCristina si Dorina. Fetele si-au dorit si au reusit sa creeze o buna oportunitate de networking pentru bloggerii de fashion si personal style si sa ofere un cadru intim si frumos pentru a ne cunoaste mai bine.

Atmosfera din locatia aleasa, 360 HUB, a fost calda, primitoare si foarte festiva, dupa cum veti vedea in fotografiile de la eveniment. M-am simtit extrem de bine in compania lor si m-am bucurat tare mult sa cunosc o parte din blogerii pe care ii urmaresc cu drag. Marie's Cuisinette s-a asigurat ca avem stomacul plin de bunatati in timp ce povestim si socializam. Mancarea a fost delicioasa!

Unele din momentele importante ale serii au fost: prezentarea de moda a unui talentat designer la inceput de drum, Roxana Sanda, si prezenta unei bloggerite pe care o admir tare mult, Elena Sandor, Eileen Cuisine , care ne-a impartasit din experienta sa. Trebuie sa spun ca am fost putin starstruck by Elena :), care e extrem de frumoasa, talentata si de-a dreptul fascinanta! 

Un alt highlight al serii pentru mine a fost sa le cunosc in sfarsit pe Julie, Cristina si Dorina. Le iubeam pe fetele astea inainte de a le cunoaste, puteam citi printre randurile scrise de ele ce suflet frumos au, cate pasiune pun in ceea ce fac! Muncisera enorm in zilele anterioare evenimentului si cu siguranta erau obosite, insa in acea seara au fost cu zambetul pe buze si m-au facut sa ma simt ca intre prieteni!

Multe felicitari pentru organizare! A fost o seara minunata!

Mamalina

Pink Touch Media  ne-a adus pe toate impreuna

Cu JulieCristina si Dorina



Fabulous dresses by Roxana Sanda
Delicious food by Marie's Cuisinette





10 comments:

  1. ah, ce fain! si eu eram invitatata, dar din pacate nu am putut sa ma duc, e prea departe :( dar ar fi fost frumos sa ne intalnim si noi! te pup :)




    Saci
    ChocolateFashionCoffee
    ChocolateFashionCoffee Facebook Page

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, a fost minunat! Mi-au spus fetele ca erai si tu invitata, insa inteleg ca era dificil sa ajungi de asa departe. Dar cu siguranta vom mai avea ocazia sa ne vedem, ar fi tare frumos! Te pup, Saci!

      Mamalina

      Delete
  2. Am citit si alte postari pe aceeasi tema, ale altor bloggerite participante. Mi-a facut placere sa citesc si impresiile tale! Sunt convinsa ca a fost un eveniment reusit,am aceeasi parere in legatura cu fetele ce s-au ocupat de organizare! :)
    Sper sa am ocazia sa particip, intr-o buna si frumoasa zi!

    Draga mea, stii cat imi esti de draga! Ma simt vinovata ca n-am mai reusit sa las feedback la ultimele postari, dar (cross my heart) le-am urmarit cu fidelitate!

    Pupici si imbratisare! Primeste toate urarile mele bune acum, in prag de sarbatori! Craciun fericit, Mamalina! :)
    Ilda
    Lavender Thoughts

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc mult pentru urari, pe care ti le intorc cu drag! Si eu mi-as dori mult sa ne cunoastem si sper sa avem ocazia.
      Sarbatori minunate!

      Delete
  3. Mi-a facut placere sa te cunosc, a fost intr-adevar un eveniment reusit care si-a atins scopul, fetele au fost foarte dragute. :*

    http://butterfly9999.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  4. Ne bucuram din suflet ca ai reusit sa ajungi. Cand am auzit ca vii, am tipat de fericire :))
    Ne doream mult de tot sa te intalnim, ne-am dat seama de pe blog ca esti o persoana deosebita si trebuia neaparat sa te intalnim si in offline. Ne bucuram ca te-ai simtit bine si speram sa ne revedem in curand.
    Multumim mult pentru cuvintele frumoase!
    Sarbatori fericite alaturi de cei dragi!
    Te pupam!

    ReplyDelete
  5. Draga mea, ma bucur enorm ca am fost de folos cu mica mea experienta. Te pup:*:*

    ReplyDelete

Thank you all for your sweet comments! They mean the world! Hugs!